Kabriolet využíva rovnako zvonivý a vysokootáčkový benzínový motor V8 s objemom 4,2 litra a výkonom 330 kW (450 k) ako jeho zatvorená verzia, no vďaka otvorenej plátennej streche si jeho zvuk viac užijete a lepšie splyniete s prostredím. Ani kabrioletu nechýba sebavedomý vzhľad s obrovskými otvormi na nasávanie vzduchu v prednom nárazníku, ktoré sú pripravené kedykoľvek zhltnúť všetko, čo pôjde okolo, veľké kolesá či dvojica prerastených koncoviek výfuku. Jedinou takmer neviditeľnou súčiastkou je decentný karbónový vysúvací spojler na zadnej časti.
Napriek zvýšeniu hmotnosti je motor natoľko výkonný, že hodnoty dynamiky si z toho takmer nič nerobia. Audi RS 5 Cabrio zrýchli z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 250 km/h, ktorá sa za príplatok môže zvýšiť na 280 km/h. V pohonnom reťazci nechýba 7-rýchlostná dvojspojková prevodovka S tronic, pohon quattro s rozdelením krútiaceho momentu 40/60 či aktívny zadný diferenciál. Uvidíme, ako sa rozhodne slovenský importér, no v kupé je na Slovensku tento prvok súčasťou základnej výbavy. Medzi nekonečnými možnosťami príplatkovej výbavy by potom nemali chýbať ani také drobnosti ako karbónovo-keramické brzdy či špičková hudobná aparatúra.
red