Niekoľko týždňov pred Parížskym autosalónom 2012 má Chevrolet mnoho dôvodov pre radosť. S celkovo 10 novými modelmi uvedenými na trh počas len 18 mesiacov od začiatku roka 2011, má americká značka európskym zákazníkom čo ponúknuť.
**Spark** mal od začiatku výrazný, ostrý dizajn a jeho nový vzhľad posúva túto filozofiu ešte o krok ďalej. Prebudovaná duálna mriežka chladiča a predný nárazník, nové kryty predných svetlometov a hmlových svetlometov – to všetko dáva Sparku novú sviežu tvár. Spark má tiež nový dizajn 14- a 15-palcových diskov kolies z ľahkej zliatiny, ktoré podčiarkujú jeho športovejší, dospelejší postoj. V zadnej časti bolo horné LED brzdové svetlo začlenené do spojleru nad oknom, čo zlepšuje výhľad vodiča vzad. Zmeny interiéru obsahujú nové ozdobné prvky či prerobenú stredovú konzolu s rozšírenými úložnými priestormi. Chevrolet Spark poháňajú benzínové motory 1,0 l s výkonom 50 kW (68 k) alebo 1,2 l s výkonom 60 kW (82 k). Obidva motory majú v kombinovanom cykle spotrebu 5 litrov na 100 km a emisie CO2 priemerne 118 g na km.
Zákazníci **Orlanda** ocenia živosť benzínového motora 1,4 l turbo, ktorý doplnia súčasný 1,8 l a 2,0 l benzínové a naftové motory. Táto nová jednotka má výkon 103 kW (140 k) a dodáva maximálny krútiaci moment 200 Nm pri 1 850 – 4 900 ot./min. Štandardne sa dodáva so systémom Start/Stop a so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Priemerná spotreba paliva v kombinovanom cykle je 6,2 l/100 km. Vďaka začleneniu elektrického posilňovača riadenia a systému Start/Stop, budú na mnohých trhoch dve osvedčené varianty vznetového motora 2,0 l úspornejšie, úspora paliva v kombinovanom cykle bude až 11 percent. Ďalšími novinkami Orlanda modelového roku 2013 sú zadná parkovacia kamera a sklopné sedadlo spolujazdca.
**Malibu** je novou vlajkovou loďou značky Chevrolet v Európe a vyniká štýlom, priestrannosťou a piatimi hviezdičkami v testoch bezpečnosti EuroNCAP. U európskych predajcov je teraz možné zakúpiť i naftový variant tohto sedana strednej triedy. Motor má vysokotlakové vstrekovanie paliva common rail, dva vačkové hriadele a modernú, variabilnú geometriu turbodúchadla s medzichladičom. Poskytuje maximálny výkon 117 kW (160 k) pri 4 000 otáčkach a 350 Nm krútiaceho momentu pri 1 750 otáčkach za minútu. Oba motory, dieselový 2.0 a benzínový 2.4, sú na želanie k dispozícii s automatickou prevodovkou.
red