Po tom, ako sa svetu predstavili upravené modely GS a RX sa o slovo hlási aj najväčší model a vlajková loď LS. Po vzore menších súrodencov dostane novú agresívnejšiu prednú masku s tvarom pripomínajúcim vreteno, príťažlivejšou grafikou sa môžu chváliť aj svetlomety. Pri pohľade zboku a zozadu však pochopíte, že ide iba o drobné zmeny, ktoré majú zvýšiť atraktivitu v polčase štvrtej generácie modelu. Pod kapotou budú dva motory: v modeli LS 460 to bude atmosférická V8 s výkonom 280 kW (380 k), pod označením LS 600h sa skrýva hybrid so systémovým výkonom 327 kW (445 k).
Cestujúci sa môžu tešiť na ešte lepšie odhlučnenie a odvetrávané zadné sedadlá. Nechýbajú ani technologické vychytávky – obrovská obrazovka s 12-palcovou uhlopriečkou, Blu-ray prehrávač pre zadných pasažierov, automatické prepínanie diaľkových svetlometov, stráženie mŕtveho uhla či nočné videnie.
Novinkou je verzia F-Sport, ktorá upraví jazdné vlastnosti limuzíny a všetkým to dá najavo ešte agresívnejšou maskou. Technické zmeny sa zamerali na brzdy, keď sa dopredu dostanú 6-piestikové brzdy Brembo, prevodové rýchlosti sa budú dať radiť páčkami na volante, karoséria sa o 10 mm priblíži k vozovke a o jazdné vlastnosti sa vzadu postará samosvorný diferenciál, nechýba ani automatické pridávanie medziplynu pri podraďovaní. Verzia LS 600h je vybavená aktívnym stabilizátorom. Model LS 460 F SPORT okrem toho disponuje generátorom zvuku nasávania, ktorý posilňuje vibrácie impulzov z nasávacieho systému a privádza ich do kabíny vozidla.
šeb