Mitsubishi mení dizajn

Ženevský autosalón bude miestom predstavenia nového dizajnového smerovania automobilky Mitsubishi.
Vydané  Text: 
Po prvý raz v histórii si spoločnosť Mitsubishi Motors Corporation (MMC) pre predstavenie a uvedenie úplne nového vozidla vybrala Európu. Jeho svetová premiéra prebehne v marci na autosalóne v Ženeve. Nové prémiové vozidlo, ktoré je odrazom stratégie, inovácie a počiatku postupnej transformácie dizajnu značky Mitsubishi, bude v rámci jednotlivých európskych trhov postupne uvedené do predaja už v priebehu tohto roka. Pre Mitsubishi Motors predstavuje odhalenie nového vozidla štart úplne novej generácie globálnych modelov, ktoré budú v súlade s ambíciami obchodného plánu „Jump 2013“ pre zelenšie a globálnejšie Mitsubishi. Postupný prechod k novému dizajnu sa premietne do celého modelového radu osobných vozidiel, crossoverov a SUV z dielne Mitsubishi. Nový smer dizajnu, ktorý sa ešte formuje, je navrhnutý ako otvorený koncept – musí byť dostatočne pružný, aby vyhovoval špecifickým požiadavkám nových vozidiel a zároveň zachoval tradíciu loga s tromi diamantmi. Nový dizajn možno chápať ako nový výraz takmer storočnej tradície technológie Mitsubishi šitý na mieru dnešnej dobe. Ide o tradíciu, ktorej míľnikmi sú nedávny príchod elektromobilu i-MiEV, čistého dieselového motora 4N1, „zelených“ plastov a technológie, ktorá v budúcom roku nadviaže predstavením vlastnej inovatívnej technológie PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle), založenej na špičkovom know-how z vývoja elektromobilov, ktorého vyústením bolo vytvorenie i-MiEV.







Inzercia