Dlhšia a širšia karoséria umožnila zväčšiť dvojmiestny interiér. Z veľkej časti hliníková karoséria sa pritom podieľa na znížení hmotnosti. Viacero komponentov prednej časti vozidla je rovnako ako predtým zhodných s modelom 911. Dlhší rázvor a väčší rozchod kolies zaisťujú lepšiu stabilitu. Motory majú menší objem. Základný plochý šesťvalec má namiesto 2,9 len 2,7 l a výkon 195 kW (265 k). Verzia S využíva motor s objemom 3,4 l a výkonom 232 kW (315 k). Základné verzie majú manuálnu šesťstupňovú prevodovku, za príplatok získate sedemstupňovú dvojspojkovú prevodovku PDK. s ňou spotrebuje Boxster 7,7 l/100 km, Boxster S si vypýta 8 l/100 km. Rovnako emotívne je aj zrýchlenie. Slabšiemu modelu to z 0 na 100 km/h trvá 5,7 sekundy, silnejšiemu rovných päť.
Oba modely by sa mali na trh dostať v apríl, pričom v Nemecku začne cena Boxstera na sume 48 291 eur, za Boxster S zaplatíte od 59 120 eur.