Chevrolet predstavil dve štúdie kupé zamerané na inšpiráciu novej generácie zákazníkov, ktorí majú možnosť sprostredkovať svoje myšlienky a stať sa spolutvorcami vozidla.
„Chevrolet vždy sprístupňoval ambície všetkých generácií,“ povedal prezident General Motors North America Mark Reuss. „Tieto dve štúdie interpretujú víziu pre budúcu generáciu. Skúmame najnovšie názory našich zákazníkov, počúvame ich odporúčania a zaoberáme sa nimi novými spôsobmi.“
V ostatných rokoch sa Chevrolet rozprával s množstvom zákazníkov. Vychádzajúc z výsledkov, štúdie Chevrolet objavujú styling a funkcionalitu tejto skupiny zákazníkov, ktoré očakávajú v automobiloch.
Code 130R, prvá štúdia Chevrolet, je štvorsedadlové kupé s jednoduchým, vzpriameným profilom. Jej farbou je celkom nový odtieň metalickej červenej s anodizovanými zlatými kolesami. Code 130R využíva prvky „výkonového“ stylingu inšpirovaného minulosťou a pohon zadných kolies. Agresívnou čelnou časťou, pre Chevrolet typickými oblúkmi blatníkov, hladkými bokmi a Chevroletovým emblémom so šachovnicovitými zástavami sa odvoláva na dedičstvo výkonných Chevroletov.
Konštruktéri Code 130R sa rozhodli pre turbomotor vyladený na spoluprácu s technológiou eAssist.
Tru 140S, druhá štúdia Chevroletu, je štvorsedadlové športové kupé s pohonom predných kolies. Predstavuje sa v celkom novom matnom odtieni s chrómovanými športovými kolesami Chevrolet a emblémom so šachovnicovými vlajkami. Tru 140 je navrhnutý tak, aby vyzeral sebaisto, dynamicky a exoticky. Je postavený na rovnakej platforme ako Chevrolet Cruze a prelomový elektrický Chevrolet Volt s predĺženým dojazdom.
Štúdie rešpektujú hodnoty, ktoré deklarovali mladší zákazníci, ako napr.:
• Funkčnosť na úrovni sedanov vo forme výkonného kupé pre štyri osoby
• Interiérová konektivita a pohodlie vrátane inovatívnych úložných priestorov, WiFi, integrácie smart phonu so systémom Chevrolet MyLink a head-up displejom.
• Spotreba 40 MPG (5,9 l/100 km) s motorom 1,4 Turbo ecotec s výkonom približne 150 k
• Výrobná cena v dolnej oblasti 20 000 USD Z Detroitu pocestuje dvojica štúdií Chevrolet na najdôležitejšie autosalóny, kľúčové lifestylové podujatia, individuálne diskusie a iné miesta, ako napr. univerzitné kampusy. Chevrolet tiež zapojí zákazníkov prostredníctvom sociálnych sietí.