Audi TTS sa bude vyrábať ako kupé aj ako roadster, obe s pohonom všetkých kolies quattro. O stabilitu a komfort sa postará systém magnetických adaptívnych tlmičov. Pod kapotou drieme motor 2.0 TFSI s výkonom 200 kW (272 k) a krútiacim momentom 350 Nm, ktorý sa môže kombinovať aj s dvojspojkovou prevodovkou S-tronic . To v praxi znamená zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy. Maximálnu rýchlosť však výrobca priškrtil na 250 km/h. Priemerná spotreba sa pritom pohybuje okolo 8 litrov na 100 km.
Vizuálne nové TTS spoznáte podľa bi-xenónových svetiel s radom LED diód pre denné svetlá v duchu súčasného trendu značky. Auto má tiež decentne vylepšenú prednú a zadnú časť a masívnejšie prahy. O zaujímavý zvukový prejav sa starajú štyri koncovky výfuku zasadené v zadnom difúzore. Komu by sa málili 18-palcové disky kolies, môže si priplatiť za 19-palcové. Interiér so športovými sedadlami je spracovaný v kombinácii kože a alcantary s kovovými doplnkami. Prístroje majú sivý podklad a biele ručičky.