Kórejská automobilka Hyundai plánuje vyrábať luxusné vozidlá pod samostatnou značkou. Chce tak nadviazať na úspech priamych konkurentov Toyoty a Nissanu, ktorí s Lexusom a Infiniti žnú predajné úspechy.
Pokusy automobiliek vyrábajúcich vozidlá stredného prúdu preniknúť do prémiového segmentu mnohokrát dopadli neúspechom. Poučením bolo zistenie, že potrebný úspech sa skôr či neskôr dostaví, ak výrobca vytvorí samostatnú značku, pod ktorej krídlami sa nový modelový rad bude ponúkať. I keď bez histórie a povesti, Lexus či Infiniti postupne nadobudli punc exkluzívnosti a luxusu, i keď sú ich rodičmi japonskí „mainstreamoví“ výrobcovia Toyota a Nissan.
Podobný krok by chcela teraz zopakovať i kórejská konkurencia v podobe automobilky Hyundai. Už dnes produkuje veľké sedany, núkajúce množstvo prvkov luxusnej a komfortnej výbavy. Chýba však punc jedinečnosti.
Ten by malo dodať nové meno, ktoré by mala celá značka zdediť z limuzíny Genesis. Podľa slov z vedenia značky by po uvedení na trh malo v krátkom slede za sebou prísť viacero modelov, ktoré by sa mali predávať buď v súčasných showroomoch Hyundai (špeciálne vybraných, s vyškoleným personálom), alebo pod samostatnou sieťou, ktorej vybudovanie si však vyžiada veľké investície.
Prvými modelmi by sa mal stať sedan Genesis a limuzína Equus. Neskôr ich doplní konkurencia pre Mercedes triedy C a SUV bojujúce napríklad proti BMW X3. Najväčším konkurentom má však byť ázijský Lexus.