Automobilka Lexus sa vyjadrila, že projekt supersedanu vyššej strednej triedy GS F vyústi do reálneho modelu. O motorizácii sa špekuluje, vylúčený nie je ani V10 z modelu LFA.
Vzorom je mladší súrodenec, sedan IS F. Ten vznikol na základe vášne zamestnancov, ktorí si jeho vznik pripravili pod vlastnou „strechou“. Lexus zrejme vycítil potenciál športového odvetvia á la BMW M a okrem paketu F-Sport pre IS a CT200h začína rozširovať modelové rady zasiahnuté génmi F (F ako pretekársky okruh Fuji speedway).
Základ je viac než dobrý: super ostré a super drahé kupé LFA za vyše 300 tisíc eur s motorom V10 pod karbónovou karosériou. A práve tento agregát, avšak v oklieštenej forme, by sa mohol dostať pod prednú kapotu nového sedanu GS F. Ten má prejsť podobným procesom ako IS pri premene na písmenko F, no bližšie informácie stále chýbajú. Takto sa môžeme len domnievať, či sú pravdivé reči o tom, že predsa len by sa mal GS uskromniť a priniesť „len“ posilnený V8 s objemom 5,0 litrov. I tak by mal ale údajne generovať výkon v okolí 465 k (341 kW). Jeho prirodzenými súpermi má byť Mercedes-Benz E 63 AMG a budúce BMW M5. A to dokonca i v cene, uvažuje sa nad tým, že GS F by malo stáť okolo 100 000 eur (E 63 AMG stojí na Slovensku 105 791 eur a ponúka 386 kW/525 k).
Inžinieri už údajne auto odľahčili o približne 70 kg, šprint z 0 na 100 km/h by sa tak mohol udiať pod 5 sekúnd. Príchod pod svetlá reflektorov niektorého z medzinárodných autosalónov sa potom očakáva v roku 2012.