Podľa denníka idnes.cz sa česká Škoda chystá zmeniť svoje logo. Prvý návrh, ktorý presiakol tajne na verejnosť ukazuje zásadný odklon od tradičných prvkov pôvodného znaku.
Fotografie unikli priamo z vnútra Škody. Jej zamestnanec ich tajne odfotografoval z najnovšieho čísla odborárskeho časopisu „Škodovácky odborár“. Ide o jeden z prvých návrhov, ktoré sa objavili. Podľa autora fotografií panujú pri tvorbe nového loga doslova laické podmienky. Pomerne riskantný krok podnikol preto, aby medializáciou pomohol zmeniť názor najvyšších miest automobilky o unáhlenosti takéhoto riešenia.
Na fotografiách návrhu nového loga je na prvý pohľad vidieť radikálny odklon od predošlého vzoru – zmizol čierny kruh s nápisom Škoda Auto. Okrídlený šíp síce ostal zachovaný, no znížil svoje „pierka“ a dostal akýsi oklieštený ploský charakter. Zmenili sa, respektíve sa vymenili i farby – šíp je strieborný a okolie je zelené.
Na prvý pohľad je jasné jeho zjednodušenie, akoby chcelo vedenie nepriamo podporiť výrok o návrate Škody k jednoduchosti, ktorá má zabrániť priveľkej konkurencii materskému Volkswagenu. A i keď túto informáciu nový šéf Škody Winfried Vahland pre auto motor a šport vyvrátil ako dezinterpretáciu, nové skutočnosti opäť prilievajú oheň do vášnivej diskusie.
Marketingoví odborníci dodávajú, že v prípade značiek s bohatou historickou hodnotou je radikálna zmena nie veľmi vítaným krokom. Naopak, mierne zmeny približujúce logo modernej dobe sú rozumnejším a oveľa častejším riešením.