Unikli fotografie nového loga Škody

Podľa denníka idnes.cz sa česká Škoda chystá zmeniť svoje logo. Prvý návrh, ktorý presiakol tajne na verejnosť ukazuje zásadný odklon od tradičných prvkov pôvodného znaku.
Vydané  Text: 
Fotografie unikli priamo z vnútra Škody. Jej zamestnanec ich tajne odfotografoval z najnovšieho čísla odborárskeho časopisu „Škodovácky odborár“. Ide o jeden z prvých návrhov, ktoré sa objavili. Podľa autora fotografií panujú pri tvorbe nového loga doslova laické podmienky. Pomerne riskantný krok podnikol preto, aby medializáciou pomohol zmeniť názor najvyšších miest automobilky o unáhlenosti takéhoto riešenia. Na fotografiách návrhu nového loga je na prvý pohľad vidieť radikálny odklon od predošlého vzoru – zmizol čierny kruh s nápisom Škoda Auto. Okrídlený šíp síce ostal zachovaný, no znížil svoje „pierka“ a dostal akýsi oklieštený ploský charakter. Zmenili sa, respektíve sa vymenili i farby – šíp je strieborný a okolie je zelené. Na prvý pohľad je jasné jeho zjednodušenie, akoby chcelo vedenie nepriamo podporiť výrok o návrate Škody k jednoduchosti, ktorá má zabrániť priveľkej konkurencii materskému Volkswagenu. A i keď túto informáciu nový šéf Škody Winfried Vahland pre auto motor a šport vyvrátil ako dezinterpretáciu, nové skutočnosti opäť prilievajú oheň do vášnivej diskusie. Marketingoví odborníci dodávajú, že v prípade značiek s bohatou historickou hodnotou je radikálna zmena nie veľmi vítaným krokom. Naopak, mierne zmeny približujúce logo modernej dobe sú rozumnejším a oveľa častejším riešením.