Uno sa z ľudového vozidla mení na imidžový kabriolet pre dvoch cestujúcich. Štúdia bude kombinovať ostré dynamické línie a výkonný motor z Punta T-Jet.
Základné línie Una ostávajú, no v novej reči línií, otvorov a chýbajúcej strechy sa strácajú a menia ľudové vozidlo na agresívny malý roadster. Zaujme najmä predný nárazník s „papuľou“ ako z prúdovej stíhačky, vystrčené lízatko a zatmavené svetlomety. Hranaté plochy prerezávajú nasávače na bokoch, zadná časť je špecifická vekom ako z pick-upu, dynamickým nárazníkom a dvojitými koncovkami stojacimi spolu uprostred. Vertikálne „lampy“ pozostávajú z LED diód, tak ako i tretie brzdové svetlá umiestnené v ochranných oblúkoch hlavových opierok.
Karoséria bola na viacerých miestach posilnená kvôli lepšej pevnosti i bezpečnosti, pneumatiky sú obuté do 17-palcových päťlúčových diskov kolies a interiér sa podobá na mini Fiat 500. Sedadlá sú čalúnené kožou s kontrastnými plochami, zaujímavosťou je použitie 4-bodových bezpečnostných pásov. Na palubnej doske a stredovej konzole sa objavili merače tlaku turba, oleja a paliva, ostatné plochy skrášľujú hliníkové obklady.
Na pohon bola zvolená naozaj potentná jednotka z Punta T-Jet. Turbodúchadlom prepĺňaný 1.4 16V s výkonom 111 kW (152 k) dokáže malý roadster vyhnať až k hranici 200 km/h. I keď je Fiat Uno Roadster len štúdiou bez vážnejších šancí na sériovú výrobu, dobre ukazuje reálne možnosti využitia pôvodnej koncepcie ľudového Una.