Model Delta dostane namiesto súčasného agregátu 1.4 TurboJet nový motor 1.4 MultiAir. Dosahuje síce nižší výkon, no i spotrebu. Na oplátku stúpol krútiaci moment, ktorého vrchol je dostupný v nižších otáčkach.
Lancia, luxusná a imidžová značka talianskeho Fiatu dostane pre svoj model s recyklovaným označením Delta nový agregát z koncernového skladu – 1.4 MultiAir s výkonom 103 kW (140 k) pri 5 000 ot./min. Zaujímavosťou je, že i napriek výmene stráži nedosahuje vyšších hodnôt výkonu ako 1.4 TurboJet, ktorého služby bude odteraz zastupovať. Ten sa totiž hrdil 110 kW (150 k) pri 5 500 ot./min., mal teda okrúhlych 10 koníkov navyše.
Dôležitý je však druhý silový parameter. Krútiaci moment v odchádzajúcom T-Jete dosahoval maximálnych 206 Nm a to pri 2 250 ot./min. 1.4 MultiAir zvláda až 230 Nm a pri výrazne nižších 1 750 otáčkach. Tesne po rozjazde je preto k dispozícii väčšia sila, a to všetko pri kombinovanej spotrebe 5,7 l/100 km, čo predstavuje zlepšenie až o 1,1 litra benzínu na 100 km (1.4 T-Jet – 6,8 l/100 km). V meste si MultiAir zapýta 7,8 litra (T-Jet 8,9 l/100 km), v mimomestskom cykle potom výborných 4,8 l/100 km (T-Jet 5,5 l/100 km).
Hodnota vypúšťaných emisií CO2 sa ustálila na 132 g/km oproti predchádzajúcim 160 g/km. Pre Lanciu/Fiat je najdôležitejší fakt, že kde 1.4 T-Jet spĺňal iba odchádzajúcu emisnú normu Euro 4, MultiAir už zvláda Euro 5.
Okrem nového ventilového rozvodu (predtým 2xOHC s mechanickými zdvihátkami) bude k dispozícii sériovo dodávaný systém štart-stop.