O dizajn v tomto projekte nejde ani v najmenšom. Prvoradá je technika – cieľom je získať skúsenosti z reálnej prevádzky elektrických úžitkových vozidiel. Na tento účel sa Mitsubishi spojilo s japonskou doručovateľskou a zásielkovou službou Yamato Transport. Ich účelové a priznajme to, naozaj škaredé vozidlo, má slúžiť ako kuriérska „dodávka“ prevážajúca denne veľké množstvo balíkov a listových zásielok. Odvodené je z modelu Minicab a využíva elektrické ústrojenstvo z Mitsubishi i-MiEV.Má sa predierať hustou premávkou, dopravnými zápchami, kolónami a vôbec „trpieť“ stálym zastavovaním a opätovným rozbiehaním, typickým pre mestské prostredie.
Takéto podmienky majú dôkladne preveriť reálnosť budúceho nasadenia elektromobilov do služieb rôznorodých spoločností a firiem využívajúcich úžitkové vozidlá na výkon svojej podnikateľskej činnosti.
Projekt je realizovaný i vďaka snahe spoločnosti Yamato, ktorá sa snaží aktívne prispievať k ochrane životného prostredia. Na tento cieľ má v niekoľkých krokoch vypracovaný dlhodobý plán:
obmedzenie veľkosti svojej flotily vozidiel, preferovanie vozidiel s nízkou úrovňou emisií CO2, podpora vodičových návykov šetrných voči životnému prostrediu, znižovanie jazdných vzdialeností a propagácia zmeny inej formy prepravy napríklad loďou či vlakom.
Firma disponuje flotilou 45 000 vozidiel, z toho 11 538 s nízkou úrovňou emisií CO2.. Hybridou je potom 4 659 kusov.