Maserati priviezlo na austrálsky autosalón v Sidney novú dizajnovú líniu MC Sport Line prezentovanú na športovom sedane Quattroporte Sport GT S s výkonom 322 kW (440 k).
Zmeny a dizajnové hry paketu MC Sport Line, ktorý sa prvýkrát verejnosti predviedol na kupé GranTurismo S, budú odteraz dostupné pre všetky modely radu GranTurismo i Quattroporte.
Posledné menované sa v Sidney aktuálne predstavilo v najsilnejšej špecifikácii Sport GT S s nádherne znejúcim motorom V8 a objemom 4 691 centimetrov kubických. Technické parametre sa nemenia, stále je k dispozícii 322 kW (440 k) pri 7 000 ot./min. a krútiaci moment 490 Nm dostupný pri 4 750 otáčkach. Maximálna rýchlosť je stanovená na 285 km/h a zrýchlenie z 0 na 100 km/h prebehne za 5,1 sekundy.
Ani po stránke vonkajšieho dizajnu sa zmeny nedejú, stále je tu agresívny predný nárazník s úzkymi svetlometmi a veľkou papuľou s trojzubcom v strede, elegantná línia profilu a zadné vertikálne svetlomety z LED diód. V tejto kategórii sa hrá na každý detail. Dôležité sú i maličkosti, v nich môže byť sila jedinečnosti. A práve o tom je MC Sport Line. Pozostáva len z úprav interiéru – všetky drevené obklady (a že je ich požehnane) boli vyňaté a nahradené efektným karbónovým dekórom s viditeľnou štruktúrou. Kožou čalúnená palubná doska so strieborným „podpisom“ (aby ste náhodou nepoplietli ten dlhý názov) a vôbec celý kokpit dostali lišty, stredový tunel, lemovanie voliča prevodovky a jeho hlavice ako i zadnú konzolu pre výstup vzduchu a infotainment v lesklom športovom nádychu uhlíkových vlákien. To isté sa potom opakuje na dverách a veľkých pádlach radenia pod volantom. Bočné prahy odrážajú žiaru reflektorov od rovnakého materiálu, tu už s červeným symbolom MC Sport Line. Vymenené boli napokon i pedále, ktoré nesú hliníkovú povrchovú úpravu s logom paketu.
Balíček doplnkov MC Sport Line bol podľa slov automobilky odvodený zo skúseností divízie Maserati Corse – pretekárskeho oddelenia priamo spadajúceho pod taliansku automobilku a Maserati motorsport, využívajúceho ultimatívne modely MC12. Možno i preto sme čakali trochu viac vzrušenia i pod kapotou, či na podvozku. Tak ďaleko to však Maserati už nedotiahlo…