Po dvoch rokoch od uvedenia modelu C5 na trh prichádza omladzovacia kúra. Dizajn sa prakticky nezmenil, pribudol ale nový motor a niekoľko technických zlepšení.
Netradične tvarovaný sedan i kombi Tourer dostali do predných svetlometov diódy LED, ktoré využívajú technológiu riadeného vedenia svetla s jemnejším osvetlením a zároveň plnia funkciu denného svietenia. Všetky doterajšie funkcie ako natáčanie bi-xenónov či rohové prisvecovanie do zákrut ostávajú. V zadnej časti sa objavilo čierne orámovanie Dark crystal a v strednej časti svetlejšie sklíčko.
V produktovom rade sa objavil nový motor HDi 200 FAP s objemom 2,2 litra, zlepšeným výkonom, krútiacim momentom, spotrebou i hladinou vypúšťaných emisií CO2. Ťaží najmä zo systému priameho vstrekovania Common Rail tretej generácie s maximálnym vstrekovacím tlakom 2 000 barov, spaľovacích komôr s technológiou spaľovania ECCS (Extreme Conventionnal Combustion System) a zo zníženia objemovej účinnosti (zo 16 na 1), ktoré umožňuje znížiť hlučnosť i množstvo vypúšťaných škodlivín. Prepĺňanie je obstarávané dvomi paralelne i sekvenčne zapojenými turbokompresormi, ktoré umožňujú dosiahnuť vyšší krútiaci moment pri nízkych otáčkach.
Výkon sa pohybuje na úrovni 150 kW (204 k) pri 3 500 ot./min. a maximálny krútiaci moment 450 Nm je prístupný od 2 000 otáčok. So šesťstupňovou automatickou prevodovkou zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 8,3 s (Tourer 8,6 s), maximálna rýchlosť je na úrovni 230 km/h (225 km/h) a kombinovaná spotreba sa znížila na 5,9, resp. 6,1 l/100 km. Sedan emituje 155 g C02 na kilometer, kombi potom zanedbateľne vyšších 159 gramov. Spolu s výkonnejším HDi 240 FAP sa dá táto motorizácia zozadu odhaliť podľa dvojitej chrómovanej koncovky výfuku.
V ponuke figuruje taktiež benzínový motor s objemom 1,6 litra vyvinutý v spolupráci s BMW. V spojení s robotizovanou šesťsupňovou prevodovkou s pádlami radenia pod volantom dosahuje výkon 88 kW (120 k). Kombinovaná spotreba sa dostala na 6,2 l/100 km, emisie dosahujú 144 g CO2/km.
Novinkou je taktiež použitie tzv. mikrohybridnej technológie e-HDi, ktorá bude nasadená do viacerých, zatiaľ nešpecifikovaných modelov. Ako prvý ju však dostane 110 FAP so 6-stupňovou robotizovanou „skriňou“.
Systém e-HDi obsahuje funkciu štart-stop druhej generácie s rekuperáciou brzdnej energie. Používa o 70 % výkonnejší alternátor (teraz 2,2 kW) vždy spojený so štartérom používajúcim remeňový prevod namiesto ozubených kolies (pre nižšiu hladinu hluku). Iniciácia motora zaberie 400 ms, čo predstavuje iba polovicu času potrebného pri tradičných štartéroch. Použitím dvojhmotového zotrvačníka a utesneného zásobníka vzduchu s rýchlejším poklesom otáčok sa podarilo eliminovať vibrácie pri vypínaní a opätovnom „nahadzovaní“ motora.
Do elektrickej sústavy pribudol e-booster, ktoré umožňuje krátkodobo zvýšiť dodávku elektrickej energie do alternátora, aby tak mohol pracovať spolu s batériou ako sériovo zapojený zdroj. Prináša výhody najmä v oblasti zvýšenia prenášanej energie, čo zlepšuje účinnosť opätovných štartov a rozširuje teplotné rozpätie až do -5°C. Zároveň podporuje elektroinštaláciu vozidla vyrovnaním poklesu napätia, čo umožní ľahšiu prácu elektrických spotrebičov na palube vozidla. Takto vybavený Citroën C5 je vybavený výkonnejšie dimenzovanou batériou, ktorá vydrží až 600 000 cyklov štartovania. Komplex opatrení dokázal znížiť spotrebu až o 15 %.
Do výbavy sa dostal Citroën eTouch, ktorý poskytuje núdzové a asistenčné volania s lokalizáciou vozidla. Prostredníctvom osobného účtu MyCitroën na internete bude ponúkať aj virtuálnu servisnú knižku a službu poradcu ekologickej jazdy EcoDriving. Systém je vybavený modulom GPS a zabudovanou SIM kartou, ktorá si počas celej prevádzky nevyžaduje žiadnu predplatenú službu. Tlačidlo SOS slúži na núdzové volanie, druhé s dvojitým šípom na spojenie s asistenčnou službou.