Luxusný tuningový úpravca si vzal pod krídla ďalšiu značku. Vznikol kokteil talianskych génov a nemeckej precíznosti. Emotívne a karbónom zušľachtené Maserati GranTurismo a GranTurismo S by Mansory.
Z Mansory sa za niekoľko málo rokov stala ikona. Najluxusnejšie značky, najvyššie výkony, extrémne ceny. Do portfólia tunerskej dielne nepatrí nikto menší ako Rolls-Royce, Bentley, Ferrari, Mercedes, BMW, Porsche, Aston Martin a Bugatti. Maserati dlho chýbalo, jeho produkty sa ale ideálne hodili do zamerania a ideovej stratégie Mansory.
Čas však nadišiel, Neptúnov trojzubec podľahol. Na scénu prichádza exkluzívny tuningový program pre aristokratické Maserati GranTurismo ako i jeho výkonnejší variant GranTurismo S. Ostatné parametre Mansory sú opäť naporúdzi: agresívny dizajn, lány karbónu, emotívne doplnky no i posilnený výkon a upravený podvozok.
Dlhá predná kapota je preseknutá pásom viditeľného lesklo lakovaného karbónu a tromi zárezmi. Obscénne pôsobí veľká papuľa nasávania lemovaná uhlíkovými vláknami dotvorená pásom LED diód vykrojených hneď vedľa hmlových svetiel. Zmenené bočné prahy, spätné zrkadlá, predný a zadný spojler ako aj difúzor s koncovkami výfuku a ich lemu sa taktiež prezliekli do ušľachtilého a hriešne drahého „kozmického materiálu“.
Interiér je pretkaný koženým čalúnením perforovaným krížovým prešívaním. V dvojfarebnom zajatí je spodná časť palubnej dosky, volant, kaplnka prístrojov, stredový tunel, dvere i koberčeky. Športové pedále sú z hliníka a nový tvar postihol i centrálnu časť kontaktu medzi kolesami a vodičom. Všade vládne luxus, atmosféra a prvotriedne materiály.
Gumové valce dostali rozmer 255/30 ZR 20 vpredu a 305/30 ZR 21 vzadu. Pruženie talianskych elegánov zabezpečujú športové tlmiče, ktoré znižujú ťažisko vozidla o 30 mm bližšie k asfaltu. Mansory je zároveň prvým výrobcom, ktorý pre GranTurismo ponúka kované disky, na želanie lakované vo farbe karosérie s čiernym podkladom.
Osemvalcové voľne dýchajúce agregáty s objemom 4,2 a 4,7 litra doznali drobných úprav zvyšujúcich výkon paušálne o 30 koní (22 kW) na 436 k (319 kW) v prípade základnej verzie, „Esko“ sa potom vyšvihlo až na 470 žrebcov (344 kW). Preprogramovaná bola ECU riadiaca jednotka motora, pribudol vzduchový filter s väčšou priepustnosťou a zadnú časť ozvučuje športový výfuk. Krútiaci moment preto vzrástol o 40 Nm v prípade oboch verzií, teraz dosahuje 500 a 530 Nm pri 4 750.
Mansory stvoril ďalší dôvod pre nespavosť mnohých milionárov. Nám ostatným dal aspoň možnosť obdivu automobilovej krásy v najvyšších kategóriách.