Lumma Design má za viac ako dvadsať rokov svojej existencie už na svojom konte niekoľko extrémnych kreácií. Napríklad BMW X6 ako CLR X 650 M so 670 konskými silami (476 kW) či „okrídlené“ Porsche Panamera CLR 700 GT. Pri BMW 7, ktorého sa zmocnili ako zatiaľ posledného, si však fantáziu udržali trochu viac na uzde.
Cieľom modelu CLR 750 bolo len optické odlíšenie a zvýraznená agresivita najvyššej bavorskej limuzíny so športovým naturelom, motor nedostal posilnenie v žiadnej oblasti. Set doplnok sa však dá objednať na všetky modely radu 7 vrátane verzie s predĺženým rázvorom.
Dominantnou je predovšetkým predná časť. V protikladnej bielo-čiernej kombinácii udrie do očí najmä prepracovaný predný nárazník. Nasávače BMW dostali lemovanie z lakovaného karbónu, spojler premosťuje „lízatko“, výrezy ustúpili potrebám lepšieho prietoku vzduchu a kaplnky hmlových a LED svetiel v spodnej časti plynulo nadväzujú na rozšírené lemy blatníkov. Atraktívnejšie spodné prahy, karbónové náhrady krytov spätných zrkadiel, kľučiek a okolia smeroviek harmonicky ladia s novým zadným nárazníkom so štvoricou výfukových koncoviek. Odkazom na športový naturel je dvojitý difúzor z lesklého plastu zvyšujúci prítlačné sily a karbónová lišta prepojujúca zadné svetlomety.
Zatmavené sklá od B-stĺpika dozadu nemôžu lepšie „komunikovať“ so zliatinovými diskami rozmeru podvozka na Boeningu 747 Jumbo-Jet. 22 palcové valce v striedmom objatí gumovej zmesi od Vredesteinu majú vôbec problém sa zmestiť do rohov karosérie. Rozmer 265/30 vpredu a 295/25 vzadu, dvojitý desaťlúčový efekt a matné lakovanie vytvárajú pri pohľade na šírku behúňa dojem rolujúceho dragsteru. V interiéri sa invencia obmedzila na hliníkový set pedálov, opierky ľavej nohy a loga nemeckého úpravcu s vejúcou šachovnicovou vlajkou.
Všetky doplnky sú schválené kontrolnou organizáciou TÜV, no ich ceny žiaľ nepoznáme.