Prezlečená Kia Venga sa stane novým modelovým radom pod kódom Hyundai ix20. Je to druhý európsky model vytvorený podľa dizajnového jazyka „fluidic sculpture“ a do svojho segmentu má vniesť dynamické línie a agresívnejšiu tvár. Predné svetlá sa podobajú na už známe modely, masku chladiča so zaujímavo stvárneným pletivom a dvojitou stavbou dopĺňajú hmlové svetlomety v ostrých „kaplnkách“. Zadná časť dostala na rozdiel od Vengy predĺžené svetlá, inak tvarované okno i veko kufra ako aj spodnú časť nárazníka. V interiéri základné línie ostali, nové sú ale ovládače, rádio i volant. Začiatok predaja je na Slovensku naplánovaný na november tohto roka a sprevádzaný bude zaujímavou ponukou tzv. „piatich rokov trojnásobnej starostlivosti“.
Spolu s ix20 sa v expozícii Hyundai predstaví aj modernizovaná i10. Najmenší európsky model značky bol vylepšený po všetkých stránkach. Na pohľad najzreteľnejšie sú štylistické retuše, ktoré sa nesú v duchu nových výrazových prostriedkov značky. Technickú novinku predstavuje motor s objemom 1,0 litra, s ktorým dosahuje vozidlo hodnotu emisií CO2 iba 99 g/km.
Premiéry v Paríži bude dopĺňať sedan Genesis a Genesis Coupe. Kupé sa začne v Európe predávať ešte v štvrtom štvrťroku 2010 a k dispozícii bude s dvoma motormi: turbokompresorom prepĺňaným štvorvalcom 2,0 l s výkonom 154 kW (210 k) a 3,8 l V6 so silou 223 kW (303 k). Pre európsky trh dostal Hyundai Genesis Coupe modifikovaný podvozok, riadenie i brzdy.
Limuzína Genesis ako i luxusne ladený sedan Equus budú mať za úlohu získať si pozitívne reakcie publika. Na základe nich sa značka rozhodne o ich predaji aj na európskom kontinente.
Hyundai tiež predstaví v súlade so svojim dlhodobým cieľom stať sa lídrom v oblasti environmentálnych technológií niekoľko horúcich želiezok. Ako súčasť nového balíka Blue Drive sa príde ukázať SUV ix35, ktorého predaje odštartujú ihneď po skončení parížskeho autosalónu. Emisie CO2 sa majú pohybovať na úrovni 135 g/km a úpravy by nemali mať vplyv na dynamiku. Nemenej zaujímavým bude aj ix35 Diesel Hybrid s priemernými emisiami skleníkových plynov na úrovni 117 g CO2 na 1 km jazdy.