Automobilka o tom mlčí. Dozvedeli sme sa len, že má naznačiť ďalšie smerovanie značky. Sami by sme si ju ale mohli v budúcnosti predstaviť ako trojdverovú, športovo ladenú Astru, ktorá by určite vhodne doplnila 5 dverovú verziu i kombi Sports Tourer.
Dizajnom vyniká najmä atletická línia „simulujúca“ bežca pripraveného vyštartovať na pokyn signálnej pištole. Spredu je podobnosť s Astrou neodškriepiteľná. Iba svetlomety sa zoštíhli do orlích očí, maska sa schovala pod chrómovú lištu a lichobežníkový predný nasávač skrášľujú veľké bočné otvory predelené svetelným pásom. Pohľad na bočný profil 4,46 metra dlhej 5 miestnej štúdie odhalí masívne blatníky a vystúpené boky. Dnes už klasická linka v tvare čepele hokejky po oboch stranách nadväzuje na prudko sa lámajúce zadné okno (lemujúce pásy z matného zinku) a naopak stúpajúcu líniu nad zadným kolesom. Svetlá z LED na atraktívnej zadnej časti dopĺňajú dve koncovky výfukov a strešný spojler. Rohy karosérie vyplňujú obrovské 21 palcové disky kolies v unikátnom 3D dizajne.
Mechatronický podvozok FlexRide je upravený na širší rozchod kolies, vzadu je náprava s vlečnými ramenami prepojenými Wattovým priamovodom. Vpredu má štúdia elektronicky riadený diferenciál so zvýšenou svornosťou. O pohon sa stará štvorvalcové 2,0 litrové Turbo s priamym vstrekovaním paliva a systémom štart-stop, ako i manuálna šesťstupňová prevodovka.
Čo sa nakoniec z GTC Paris vykľuje je zatiaľ zahalené tenkým rúškom tajomstva. Športovosť, elegancia a agresívne línie štúdie by sa ale v sériovej výrobe určite dočkali pozitívneho prijatia.