Mazda obnovuje technické charakteristiky svojho veľkého modelu 6. Motory dosiahli nižšiu spotrebu i emisie, zlepšila sa stabilita, handling a celé to osviežujú mladšie tvary.
Mazda sa snaží zaútočiť na fleetovú klientelu. Práve vozové parky veľkých spoločností sú zdrojom lukratívneho balíka finančných prostriedkov. Automobilka má v pláne predať do roku 2011 50 tisíc vozidiel radu 6, z toho až 50% práve firemným zákazníkom. Avšak spoločnosti sa neriadia rovnakými zásadami ako bežní jednotlivci. Tu už rozhoduje množstvo rozličných faktorov. Napríklad ekologický imidž a zásada nákupu vozidiel s nízkymi emisiami CO2, daňové zaťaženie vyplývajúce z týchto skutočností, či reprezentatívny charakter pri súčasnom zachovaní rentabilnej prevádzky a rozumných nákladov.
Mazda sa preto pri facelifte svojej vlajkovej „Šestky“ rozhodla upriamiť svoju pozornosť práve na splnenie podobných požiadaviek. Ako prvé prišli na rad emisie CO2, ktoré teraz klesli o 10 g/km pri všetkých modeloch. Napríklad 2,2 litrový diesel MZR je schopný ich redukcie až na úroveň 138 g/km (pôvodne 147g/km), pri súčasnom zvýšení výkonu zo 125 koní na 129 k (95 kW) pri 3 500 ot./min. Krútiaci moment zároveň dosiahol úrovne 340 Nm v rozpätí 1 800 až 2 600 otáčok.
V prípade výkonnejšej verzie so 163 k (120 kW) pri 3 500 ot./min. sa zaznamenal pokles emisií zo 147 na 142 g/km. a maximálny krútiaci moment dosahuje 360 Nm medzi 1 800 až 3 000 otáčkami. Motor s pôvodne 185 konskými silami nepatrne padol o 5 koníkov (132 kW), avšak emisie sa tím znížili zo 149 na 142 g/km.
V balíku šetriacich pomocníkov pribudol indikátor vhodnej zmeny prevodového stupňa a systém ESS (Emergency Stop Signal) dostupný pre všetky stupne výbavy. Z ostatných prvkov je možné zvoliť si napríklad rozjazd do kopca (Hill Launch assist), predné i zadné parkovacie senzory, či adaptívne svetlomety AFS.