Prototyp Orlanda sa ukázal v roku 2008 práve v hlavnom meste Francúzska. Teraz sa tam Chevrolet vracia, avšak už so sériovou verziou určenou na európske trhy. Wayne Brannon, prezident Chevrolet Europe sa vyjadril, že Orlando je počiatkom ambiciózneho plánu spustenia siedmych produktov do obdobia nasledujúcich 15 mesiacov. Má priniesť zlepšenie povedomia o značke, no najmä prilákať nových zákazníkov do košiara Chevroletu.
Sedemmiestna konfigurácia, flexibilita interiéru, nové riešenia, dizajn inšpirujúci sa vozidlami typu crossover a technický základ v úspešnom Cruze. Automobilka chcela s modelom znejúcim ako hrdina mexickej telenovely priniesť do pomerne strohého a konzervatívne ladeného segmentu svieži vietor. Masívnu dvojitú masku chladiča v objatí vertikálnych svetlometov v štýle amerických SUV tak podporujú vystúpené lemy blatníkov, no i línia posledného bočného okna ťahajúca sa hore k streche. Zadná časť dotvára imidž mužného otca rodiny nafúknutým nárazníkom, objemnými svetlami i veľkou lištou v hliníkovom odlesku. Skosené zadné okno potom zapadá ako kocka stavebnice do vykrojeného otvoru nadväzujúceho na elegantne zakomponované strešné nosiče. Bočný profil odhalí 16, 17 alebo 18 palcové disky kolies.
Interiér, ktorého estetické posúdenie nám automobilka žiaľ odoprela, sa má niesť v znamení športovej legendy Corvette. Duálny kokpit je zalievaný ambientným modrým podsvietením centrálnej konzoly. Za panelom autorádia sa má nachádzať skrytý odkladací priestor na okuliare, či MP3, ľahko prístupný vodičovi i spolujazdcovi po vyklopení celej prednej časti audia. Hra na schovávačku je dobre rozohraná, okrem tradičných miest sa dajú drobnosti „pozašívať“ i do otvorov v batožinovom priestore, či pod strechu. Nechýba USB port ani konektivita s iPod-om. Zasadací poriadok si Orlando navrhol v štýle kinosály, takže sedadlá v druhom a treťom rade sú posunuté vždy o kúsok vyššie a poskytujú ostatným cestovateľom dobrý rozhľad o situácii. Na výber budú tri úrovne výbavy, do série by sa malo dostať šesť airbagov, stabilizačný systém, elektrické spätné zrkadlá, no i klimatizácia.
Pod prednou kapotou sa budú pretláčať tri motorizácie: benzínový štvorvalec s objemom 1,8 litra a výkonom 105 kW (143 k), a naftový dvojliter vyladený na 97 kW (132 k), resp. 121 kW (165 k).
Sériová produkcia Orlanda sa spustí už v októbri, no do Európy by sa prvé kusy mali dostať až začiatkom roka 2011.