Mestský model **Mazda 2**, ktorý sa už pri svojom predstavení pýšil zníženou hmotnosťou sa čoskoro dočká omladenia. Novú krv prileje úplne nová predná časť so zmenenými svetlometmi, maskou chladiča so „vstavanými krídlami“, agresívnejším nárazníkom s výraznými mriežkami vstupov vzduchu, ako i horizontálnymi hmlovými svetlometmi v „kolíske“ z lesklého plastu. Potešiť má kvalitnejší interiér, no najmä vylepšené pohonné agregáty s nižšou spotrebou i emisiami CO2, spĺňajúce prichádzajúcu normu Euro 5. Pre potvrdenie hesla značky hlásajúceho športovo profilované modely s výbornými jazdnými vlastnosťami, citom i komfortom bude preladený podvozok a premiéru zažije i verzia s automatickou prevodovkou.
Nedávno predstavené MPV **Mazda 5** s priestorom pre siedmych pasažierov dostane v Paríži očakávaný naftový motor MZ-CD s objemom 1,6 litra. Výkon dosahuje hranicu 115 koní (84 kW) a kombinovaná spotreba sympatických 5,2 litra na sto kilometrov. Oproti predchádzajúcemu dvojlitrovému naftovému štvorvalcu je hodnota emisií CO2 menšia až o 15%. Sekundovať bude i nová odľahčená 6 stupňová prevodovka.
Zabehnutý model **Mazda 3** sa verejnosti ukáže s rovnakou motorizáciou, v jeho prípade sa však jedná len o evolúciu už ponúkanej naftovej „jedna-šestky“. Ponúkne viac výkonu (+ 6 koní/4,4 kW) a krútiaceho momentu (o 12 %), spolu s menšou spotrebou paliva a nižšími emisiami (4,4 l/100 km a 117 g/km). Dodávať sa bude i rovnaká prevodová skriňa ako v prípade rodinnej Päťky.