Organizátor Raymond Kaňa si pochvaľuje. Návštevnosť svätostánku kráľa rock´n´rollu je vynikajúca. Niet sa prečo čudovať, veď už pri prvom kroku sa do zraku vtiera obrovský žltý Cadillac Fleetwood, „kráľov“ posledný Cadillac vôbec.
Obrovské chrómové nárazníky ako z ľadoborca, maska chladiča zasadená do rámu, ktorý by mohol slúžiť ako zrkadlo, štyri predné učupené „lampy“, biela strecha a zadné vertikálne plutvy doplnené o malé štrbiny skrytých svetiel. Dĺžka šesť metrov, za ktorú sa dnes nemusí hanbiť ani Rolls-Royce, šírka 2,08 m podobná vojenskému Hummer H1, nápisy Cadillac na spätných zrkadlách a špeciálna štátna poznávacia značka „1-ELVIS“ pozlátená 14 karátovým zlatom.
Elvis vozidlo používal od roku 1974 až do svojej smrti v hotelovej kúpeľni (1977). Na dnešné pomery downsizingu je monštruózny objem 8,2 litra skoro zjavením. O to viac prekvapujúci je jeho pomerne slabý výkon 280 koní (205 kW) a spotreba bojového vozidla pechoty takmer 39 litrov na sto kilometrov. Navždy slávny a hodnotný kolos je poistený na horúcich 1,2 milióna eur. Tak ako aj ostatných osemdesiat kúskov výstavy, i on pochádza zo zbierky Múzea Elvisa Presleyho v Memphise, kde lístok na jednodňovú prehliadku stojí od 30, do bláznivých 69 dolárov. Odpustením buď to, že tak vstúpite priamo do charizmatického sídla Graceland v Tennessee.
V Nitre je lačným fanúšikom i záujemcom k dispozícii aj šerifská hviezda, ktorú kráľovi podarovali americkí policajti, gitara Hagström, kimono, časť vojenskej uniformy, či posvätný biely „mundúr“ prešívaný zlatom a lesklými kameňmi. Zlaté platne, ocenenia jeho tvorby, mikrofón, kryt na zbraň, alebo lampa z obývačky. Elvisovo súkromie je ako na dlani.
Výstava sa presúva z miesta na miesto ako cirkus, svoju premiéru na starom kontinente si odbila v auguste 2007 v Berlíne a to až 30 rokov po smrti umelca. Jej komerčný hodnota sa pohybuje rádovo na úrovni 5 miliónov eur, i keď tá spoločenská by sa vyčíslovala istotne komplikovanejšie.