Nemecký Carlsson sa zameral na zblíženie dvoch protichodných svetov. Snaží sa ponúknuť gigantický výkon a pritom zachovať povestný komfort vozidiel kategórie Gran Turismo. Za vzor a darcu orgánov si vybral Mercedes-Benz SL, a tak ako verzia Black Series, i on uzavrel karosériu do pevného monolitu kupé a rezignoval na ťažký mechanizmus pevnej skladacej strechy.
Exteriér sa zmenil naozaj radikálne. Trapézové gigantické vstupy vzduchu, úplne prekopaný dizajn prednej masky, svetlometov, ich tubusov a kapoty plynulo nadväzuje na bočný a zadný profil. Veľké výduchy vzduchu za prednými kolesami, nové nízke prahy a aerodynamicky splývajúca zadná časť s jednoduchými trojmodulovými svetlami rozohráva bojovú hru s trojfarebným lakovaním a ultra ľahkými diskami kolies so špeciálnym lúčovým dizajnom. Rolf Schepp, šéf dizajnér Gran Turisma, prepracoval zadné partie s dvojitým difúzorom, integrovanými spojlermi a dosiahol tak maximalizáciu prítlačných síl. Hranaté prvky kontrastujúce s oblúkmi a plynulými prechodmi karosérie vytvárajú harmonickú skulptúru estetických zážitkov.
Interiér po tejto stránke nevymyslel nič nové, štandardy Mercedesu ostávajú aj s celou paletou výbav. Pribudol však špeciálne vyvinutý audio systém od francúzskeho high-end špecialistu Focal. Materiály, farebné kombinácie a špeciálne strihy prešívania a koženého čalúnenia budú prispôsobené každému zákazníkovi tak, aby ani dva kusy C25 neboli rovnaké.
Pod prednou kapotou s dvoma vystúpenými „svalmi“ tróni silácky estét V12 biturbo so športovými vzduchovými filtrami, upravenou elektronikou motora, zapaľovania a vstrekovania. „Dýchacie potrubia“ prechádzajú do výfukového traktu z nehrdzavejúcej ocele. Krútiaci moment dosiahol neuveriteľných 1 320 Nm a pre svoju ničivú silu musel byť elektronicky limitovaný na krotkejších 1 150 Nm. Výkon ale o nič neprichádza. Magickú hranicu 700 koní pokoril s rezervou 53 kobýl (554 kW/753 k) a pneumatikám dáva spolu s ostatnými zabrať zrýchlením z 0 na 100 km za 3,7 sekundy. Je schopný vytvoriť smršť prúdenia obtekajúceho vzduchu až na hranici 352 km/h.
Hlavnú úlohu v hre na výkon a pohodlie dostal podvozok. Carlsson mu pribalil technológiu C-Tronic Suspension. Inteligentný systém rozpozná jazdné podmienky a správanie sa vodiča a podľa sústavy senzorov dokáže aktívne meniť spôsob práce celého mechanizmu tlmičov.
Carlsson Super-GT C25 hrá naraz v dvoch predstaveniach. Je úpravou a vyladením pôvodnej koncepcie Mercedesovho modelu SL, pridáva k nemu ale svojský dizajn a svalnaté jazdné výkony. Prísne limitovaná edícia 25 kusov primiešava exkluzivitu a jedinečnosť. Novým modelom, tak ako to Carlsson prezentuje, však nie je. Na to by musel priniesť ešte viac technickej invencie a samostatnosti. Avšak stvorenie emotívnej a ultimatívnej podoby z pôvodného kupé-kabria SL od Mercedesu, mu nikto nikdy uprieť nedokáže.