Jedna z najočakávanejších noviniek jesene 2010 sa predviedla už v lete. Peugeot 508 je nástupcom modelu 407 a zároveň aj väčšej limuzíny 607. Nový Peugeot strednej triedy stavia na rovnakú filozofiu ako niektoré konkurenčné neprémiové značky, pretože rozmermi sa posúva na hranice strednej a vyššej strednej triedy. Chce tak podkúriť predovšetkým modelom Ford Mondeo, Opel Insignia či Škoda Superb. Zvedaví sme však najmä na jeho porovnanie s ďalšou jesennou novinkou VW Passat, ktorá má zvoliť rovnaký prístup. V ponuke bude zatiaľ sedan dlhý 4,79 metra a kombi s dĺžkou 4,81 metra. Ostatné údaje o karosérii Peugeot zverejní neskôr, zvedaví sme hlavne na rázvor.
Model 508 sa prezentuje expresívnym dizajnom s dôrazom na emócie v kombinácii s eleganciou veľkej cestovnej limuzíny. Dizajnová reč sa nesie v duchu, ktorý nastolil koncept roadsteru SR1 a ženevská štúdia 5 by Peugeot. Podľa Peugeotu presne vyjadruje na stále rastúce požiadavky a nároky zákazníkov na dynamiku i zodpovednosť k životnému prostrediu. Hlavnou myšlienkou nového modelu, ktorou sa riadil už od začiatku svojho vývoja, je kvalita, čistota a efektivita. Samozrejmosťou je nasadenie špičkových technických riešení. Pohľad do interiéru sľubuje okrem elektronických hračiek a pomocníkov aj veľkorysý priestor a pohodlie. Výrazným posunom vpred má byť batožinový priestor, ktorý patril k najslabším stránkam modelu 407. Z hľadiska životného prostredia stavil Peugeot na osvedčené technické prostriedky. Dôraz na ekológiu nového modelu podčiarkuje hmotnostne optimalizovaná konštrukcia, aerodynamická karoséria a moderné motory. Výrobca sľubuje veľmi dobrý pomer spotreby, emisií CO2, výkonu a pružnosti. Ťažiskom majú byť naftové motory novej generácie s označením e-HDi vybavené štart-stop systémom. Čerešničkou na torte pohonných jednotiek bude hybrid s ústrojenstvom HYmotion4, čo v praxi znamená pohon všetkých kolies (predné cez spaľovací motor, zadné cez elektromotor) a výkon 147 kW (200 k) pri emisiách CO2 iba 99 g/km. Podrobnejšie informácie o motoroch očakávame neskôr. Základom by mohli byť prepĺňané agregáty 1.6 THP a 1.6 HDi, vrcholnou motorizáciou bude pravdepodobne 3.0 HDi V6.
Peugeot 508 sa pre Európu bude vyrábať vo Francúzsku, predaj oboch karosárskych verzií sa má začať v prvých mesiacoch roka 2011. Okrem dôležitých európskych trhov ako sú Nemecko či Francúzsko chce Peugeot zabodovať s novinkou aj v Číne. V roku 2011 sa má spustiť výroba modelu 508 aj v meste Wuhan.