Fotogaléria:Test: Renault Thalia 1.5 dCi

Ženevský autosalón bude miestom premiéry výrazne rozšíreného radu Peugeot 208. Ponúkne viac výbavy, moderné motory a tiež nové verzie, vrátane GT.


Základné tvary Peugeotu 208 sa nemenia, facelift ale prináša širšiu masku chladiča, upravenú grafiku svetiel a nové vzory kolies. Novinkou je tiež 3D LED grafika zadných svetiel alebo chrómované kryty vonkajších zrkadiel vo vyšších výbavách.

V ponuke sa objaví oranžový lak, balíky pre individualizáciu vzhľadu a predovšetkým športový balík GT Line, ktorý sa vzhľadovo inšpiruje športovým Peugeotom 208 GTi.

Modernizovaný Peugeot 208 tiež ponúkne funkciu MirrorScreen umožňujúcu duplikovať displej telefónu kompatibilného s MirrorLink alebo Carplay na dotykový displej vozidla a ľahko tak používať jeho aplikácie. Príplatkovú výbavu obohatia tiež systém Active City Stop a cúvacia kamera.

Štvorvalcové atmosférické motory v ponuke definitívne končia, vládu preberajú trojvalce PureTech. K známym atmosferickým variantom 1,0 l/50 kW a 1,2 l/60 kW sa prída preplňovaná tisícdvestovka s 81 kW. Pre záujemcov o ostrejšie zvezenie Peugeot ponúkne vylepšený štvorvalec 1,6 l THP so 121 kW, resp. 153 kW (208 GTi).

Naftové motory budú po facelifte v ponuke tri. Maloobjemový 1,4 HDi (50 kW) končí a na jeho miesto nastupuje 1,6 l BlueHDi s výkonom 55 kW. Náhradou za 1,6 l e-HDi s 68 kW je BlueHDi s výkonom 74 kW, najsilnejší 1,6 HDi/84 kW nahradí nový motor s 88 kW. Všetky verzie BlueHDi majú SCR katalyzátor a spĺňajú normu Euro 6. Dve slabšie verzie dosahujú kombinovanú spotrebu iba 3,0 l/100 km.

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Pokračujte na ďalší príspevok »