Citroën v nákupnom centre

Citroën sa po svojom zhostil hesla „Najlepšie nápady sú tie, ktoré tu ešte neboli!“
Vydané  Text: 
Pri príležitosti postupného otvárania komplexu Eurovea umiestnila značka pred vstup do Galérie nový Citroën DS3 v 7-metrovej ochrannej bubline, ktorá umocňuje charakter skvostu moderného dizajnu, ktorým Citroën DS3 bezpochyby je. Nedotknuteľný DS3 možno v bubline obdivovať vo dne i v noci, kedy výstavný kúsok dostáva iný charakter na základe originálneho osvetlenia a svetelných efektov, až do 3. mája. V prípade, ak majú návštevníci chuť vidieť model viac zblízka, v interiéri obchodného centra je vystavený ešte jeden model DS3 v ďalšej z mnohých farebných kombnácií. „Minulosť už bola, ži teraz!“ je rovnako jedným zo sloganov ANTI RETRO kampane na Citroën DS3, ktorý odmieta konvencie, reprezentuje moderný dizajn a inovácie a je predurčený stať sa ikonou súčasnosti, pretože vie, že nehodno kopírovať dejiny, ak chce do nich vstúpiť!