Malé mestské vozidlo dostalo nový atraktívnejší vzhľad. Na boj o zákazníka sa Spark vyzbrojil kompaktnými rozmermi a zaujímavou ponukou vnútorného priestoru.
Chevrolet Spark vznikal tak, aby bol ostrý a expresívny, aby však tiež súčasne ponúkal výnimočnú úroveň vnútorného priestoru a úžitkových vlastností. Na malom pôdoryse poskytuje výhody piatich dverí, piatich sedadiel a použiteľného batožinového priestoru. Exteriér Sparka zaujme kolesami presahujúcimi obrys karosérie, jednoliatou líniou strechy zdôraznenou výraznými, čistými bokmi karosérie bez prídavných prvkov. Jeho výzor je hladký, výrazný, a hodnotnejší než predchádzajúce generácie.
Stredobodom kabíny je združená prístrojová doska v motocyklovom štýle, usadená v osi volantu. Sprostredkuje všetky informácie v kompaktnom, no ešte stále ľahko čitateľnom formáte. Zábava na palube je v prípade Sparka voľbou zákazníka, ktorý si môže zvoliť rádio, CD, MP3 alebo zapojí cez USB, alebo Aux-in vstup svoj prenosný prístroj. V správnom štýle značky Chevrolet sa konkávny oblúk kokpiktu zrkadlovo opakuje aj na spolujazdcovej strane. Rozmery Chevroletu Spark vyhovujú mestskému životu: dlhý je len 3 640 mm a široký 1 597 mm.
Pasažierov chránia dva čelné airbagy, bočné závesové airbagy a prídavné hrudné a brušné airbagy, predpínače bezpečnostných pásov a systém uvoľnenia pedálov, ktorý v prípade čelného nárazu odtiahne pedály od pasažierov, čím znižuje riziko zranenia dolnej časti nôh. ESP dostanete za príplatok 190 eur.
Pri predstavení sú v ponuke dva motory – obidva benzínové, so zdvihovým objemom 1,0 ( výkon 50 kW/68 k, krútiaci moment 93 Nm) a 1,2 litra (60 kW/81 k, krútiaci moment 111 Nm). Motory využívajú liatinový blok a zliatinovú hlavu s dvoma vačkovými hriadeľmi umiestnenými v hlave valcov a štyrmi ventilmi na valec. Používajú vstrekovanie paliva s premenlivou dĺžkou nasávacieho potrubia a obidva spĺňajú emisnú normu Euro V. Obidva motory prichádzajú s 5-stupňovými manuálnymi prevodovkami.
Obidva motory sú vybavené vyspelými technológiami, ako je napr. systém deaktivácie nasávacích kanálov, zlepšujúci recirkuláciu výfukových plynov, znižujúci spotrebu a zlepšujúci voľnobeh. Rozvod reťazou znižuje servisné náklady. Spark s menším motorom v priemere spotrebuje len 4,8 l paliva na 100 km jazdy a produkuje len 113 g CO2 na kilometer jazdy, s väčším je to 5,1 l/100 km a 119 g CO2/km.
Chevrolet SparkModelCena €**1.0 Spark****7 550****1.0 Spark Plus****8 150****1.0 LS****9 200****1.0 LS Plus****9 520****1.2 LS Plus****9 920****1.2 LT****10 700**