Model 918 Spyder kombinuje pod atraktívnou karosériou motor V8 s výkonom vyše 500 k a trojicu elektromotorov, ktoré prinášajú ďalších 160 kW. Za poriadnu porciu výkonu si však Porsche vypýta len minimum paliva. Predstavitelia firmy sa pri premiére oháňali fantastickými číslami 3 litre na 100 km a 70 g/km CO2. Pohon všetkých kolies pracuje s technológiou smerovania krútiaceho momentu, prenos sily má na starosti prevodovka PDK. Vďaka uhlíkovému monokoku váži auto len 1 490 kg. Nový Spyder sa má už čoskoro postaviť na štartovaciu čiaru legendárnej Severnej slučky Nürburgringu. Jeho cieľom je čas pod 7 minút a 30 sekúnd, čím by pokoril aj legendárnu Carreru GT. Základné predpoklady sú zrýchlenie na 100 km/h za 3,2 sekundy a maximálka 320 km/h. V porovnaní s Carrerou GT je 918 Spyder aj výrazne úspornejší. Na elektrinu prejde vraj až 25 kilometrov, navyše z garáže môžete vyraziť v úplnej tichosti, pretože batérie sa dajú dobiť aj z elektrickej siete. Kto by si ale neužil osemvalec za chrbtom.