Klient v centre pozornosti značky Peugeot

Jean-Marc Gales, generálny riaditeľ značky Peugeot, ocenil počas 2. ročníka udeľovania Cien kvality najlepších európskych predajcov za kvalitu v poskytovaní servisných služieb.
Vydané  Text: 
Jean-Marc Gales spomedzi 1 200 predstaviteľov európskej predajnej siete najvýraznejšie ocenil nárasty v oblasti kvality služieb na základe dvoch základných obchodných aktivít: predaj nových automobilov a popredajný servis. Týmto stretnutím v rámci oživovania a zviditeľňovania dílerskej siete v každej krajine, potvrdzuje značka Peugeot svoju ambíciu: byť medzi najlepšími v oblasti kvality služieb. Keďže aj na Slovensku sa značke Peugeot darí a obsadzuje popredné miesta v rebríčkoch predajnosti, dostal sa náš zástupca aj medzi ocenených európskych predajcov, ktorí získali Trofej kvality. Úspešným predajcom sa stal Roman Cvik a jeho BlueBox v Žiline. Za zmienku stojí, že Roman Cvik prevádzkuje predajne aj v Prievidzi a Partizánskom a snaží sa, aby svojim klientom ponúkol vždy o niečo viac ako konkurencia, čím dokonale spĺňa posolstvo značky Peugeot: Klient je vždy v centre pozornosti.







Inzercia