Vnútornosti hybridnej verzie pretekového špeciálu 911 GT3 R boli vyvinuté špeciálne pre motoristický šport. Spaľovací motor je starý známy plochý šesťvalec, prídavné elektromotory s výkonom 60 + 60 kW poháňajú predné kolesá. Ako úložisko energie nevyužíva klasické batérie, ale elektrický zotrvačník umiestnený v kabíne vedľa vodiča. Do Stuttgartu tento systém dodáva tím F1 Williams, ktorý ho dokončil už dávnejšie a chcel ho nasadiť aj v F1. Extra porcia energie zo zotrvačníka, ktorý sa točí rýchlosťou až 40 000 otáčok za minútu je k dispozícii stlačením tlačidla počas 6 – 8 sekúnd. Dobíjanie prebieha pri každom stlačení brzdového pedálu. Hybridný pohon znamená okrem extra výkonu a potenciál pre úsporu paliva. Porsche sa spolieha aj na tento aspekt, preto má ostrý hybrid menšiu nádrž. Športové oddelenie značky plánuje 911 GT3 R Hybrid nasadiť do pretekov seriálu VLN na Nürburgringu vrátane tradičnej 24-hodinovky.