Malé kupé má interiér usporiadaný štýlom 2+2. V porovnaní s modelom Insight je CR-Z kratšie o 295 mm (rázvor – 115 mm) a ľahšie o 44 kg. Honda urobila maximum pre športový pocit z jazdy predovšetkým ostrejším naladením podvozka. Pohonné ústrojenstvo je tvorené spaľovacím motorom1.5 i-VTEC a elektromotorom, celkový výkon systému je 124 k a 174 Nm. Navyše ide o prvý hybrid so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Hybrid IMA pracuje v troch režimoch podľa vôle vodiča. Elektronika ovplyvňuje nastavenie reakcie na plynový pedál, štart-stop systému, riadenia, klimatizácie i mieru asistencie elektromotora. V priemere by mala táto kombinácia vypustiť do vzduchu len 117 g/km CO2, čo zodpovedá priemernej spotrebe okolo 5 l/100 km. Malá a ľahká Honda nebude zameraná na vysoké výkony, kompaktný podvozok sľubuje skôr zaujímavý handling. Maximálna rýchlosť je podľa výrobcu 192 km/h, z 0 na 100 km/h to trvá 9,7 sekundy. Špecialitou európskej verzie modelu CR-Z je pás svetelných diód pre denné svietenie.