O potenciáli BMW M3 nepochybuje nikto. No aj toto auto má stále rezervy, preto ho v oddelení M podrobili intenzívnemu tréningu. Výsledkom je verzia GTS, ktorá je síce homologizovaná pre bežnú premávku, no jej majiteľ sa môže so skutočne drobnými úpravami postaviť aj na preteky. Ďalším odľahčením konštrukcie sa podarilo hmotnosť auta dostať pod 1 500 kg. Ide väčšinou o detaily ako napríklad kompozitnú strechu, titanový výfuk či niektoré časti obloženia interiéru. Karoséria je pritom vystužená ochranným rámom v zadnej časti interiéru a vodič i spolujazdec sú pripútaní šesťbodovými pásmi. Inak si ale veľa komfortu neužijú, klimatizácia i audiosystém museli ostať na suchu. Motor V8 bol prevŕtaný na 4,4 litra a jeho výkon sa zvýšil na 450 koní. Zadné kolesá poháňa cez sedemstupňovú dvojspokovú robotizovanú prevodovku so systémom Drivelogic. Pritvrdený podvozok ponúka možnosť nastavenia charakteristiky tlmičov, brzdy majú vpredu pevné šesťpiestikové a vzadu štvorpiestikové strmene. Ukrývajú sa pod sériovými 19-palcovými kolesami. Prídavné vonkajšie aerodynamické prvky sú nastaviteľné, zadné krídlo pochádza zo špeciálu BMW 320si pre WTCC.