Na tlačovej správe o odchode Toyoty ešte ani neuschol atrament a už sa množia otázniky okolo ďalšej automobilky. Renault sa podľa zákulisných informácii rozhoduje medzi troma možnosťami: zostať, dodávať motory alebo odísť. Imidž tímu výrazne narušila aféra Crashgate, ktorú majú na svedomí Briatore, Symmonds a Piquet junior. Krátko po vyrieknutí verdiktu tím predčasne opustilo viacero sponzorov a špekulovalo sa o jeho konci. Renault však zatiaľ zostal a pre budúcu sezónu podpísal zmluvu s Robertom Kubicom. Jeho tímový kolega ešte nie je známy. Podľa neoficiálnych informácii sa Kubicov manažment urýchlene nakontaktoval na McLaren. Okrem svojho tímu Renault zásobuje motormi aj tím Red Bull. Ten chcel pre rok 2010 agregáty Mercedes, no k dohode zatiaľ nedošlo a všeobecne sa očakávalo, že Rakúšania predĺžia zmluvu s Renaultom. Finálne vyjadrenie o budúcnosti francúzskej značky v F1 sa očakáva až v decembri, aktuálny najvyšší šéf tímu Jean-Francois Caubet je však optimistom.
FIA sa už nechala počuť, že si posvieti na legalitu odchodu Toyoty, pretože Japonci podpísali dohodu Concorde, ktorá ich zaväzuje k účasti v F1 do roku 2012. Toto môže potenciálne skomplikovať vstup tímu Qadbak, ktorý vznikol po odchode BMW, no k spomínanej dohode sa už nestihol pripojiť. FIA je so situáciou mimoriadne nespokojná a poukazuje na fakt, že úsporné opatrenia prijaté tímami boli viac ako nedostatočné.