Koncern Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery Co, ktorý sa zameriava predovšetkým na výrobu nákladných automobilov a stavebných strojov, mostných a stavebných konštrukcií a strojov pre energetický priemysel, získa od GM všetko, čo k Hummeru patrí, čiže aj patričné technológie pre výrobu a sieť zmluvných predajcov. Finančnú stránku transakcie zainteresovaní nezverejnili. Koncern Tengzhong bude prostredníctvom svojho zástupcu vlastniť 80 % automobilky, zvyšných 20 % sa má dostať do rúk pána menom Suolang Duoji. Počas prechodného obdobia bude koncern GM dodávať Hummeru komponenty a niektoré služby, napríklad modelový rad H3 sa bude ďalej vyrábať v továrni GM Shreveport a rad H2 sa bude montovať v továrni AM General Mishawaka, oba až do roku 2011 s opciou na ďalší rok. Pre GM to znamená, že sa tak zachová približne 3000 pracovných miest. Podľa slov vedenia značky sa Hummer s novým investorom chce zamerať predovšetkým na ekológiu. Všetky modely budú schopné spaľovať E85, do budúcnosti je v pláne diesel, hybrid a nová šesťstupňová prevodovka.
General Motors sa tak zbavil jedného zo svojich najväčších problémov. Ešte stále však nie je vyjasnená situácia okolo značky Opel, rokovania s nemeckou vládou, potenciálnym investorom Magna a ďalšími zainteresovanými stranami stále pokračujú. Už je isté, že čoskoro zíde z výrobnej linky posledný Pontiac a podobný osud zrejme čaká aj mladú značku Saturn. Tú mal pôvodne kúpiť Roger Penske, no od svojho zámeru sa rozhodol ustúpiť. V zákulisí sa za dôvod tohto rozhodnutia považuje to, že Penske nezískal žiadneho partnera, ktorého modely by sa pod značkou Saturn predávali v USA. Výrobný program automobilky totiž tvoria len rebrandované modely iných výrobcov koncernu GM.