Na rozdiel od známeho modelu Forte LPI Hybrid spaľuje cee´d Hybrid benzín, čiže nefunguje na LPG. Pohonné ústrojenstvo týchto dvoch vozidiel je ale podobné, obe využívajú štvorvalcový agregát s objemom 1,6 litra a elektromotor (15 kW/20 k), ktorý poskytuje maximálny krútiaci moment 105 Nm. Výkon je prenášaný na predné kolesá prostredníctvom prevodovky CVT (plynulá zmena prevodového pomeru). Na palube sa nachádza štart-stop systém označovaný značkou Kia ako ISG. Lítium-polymérový akumulátor je umiestnený v bočnej stene batožinového priestoru. Podľa prvých výpočtov automobilky Kia dokáže koncepčný model cee´d Hybrid zrýchliť z nuly na 100 km/h za 11,8 sekundy a maximálne by mal uháňať 185 km/h. Emisie CO2 by mali byť v porovnaní s klasickou benzínovovu jednašestkou nižšie až o 25 %. Uvidíme, či sa Kia cee´d Hybrid dostane aj do sériovej výroby.