Nejde teda o pôvodný projekt firmy Litespees, od ktorého sa automobilka dištancovala. Za návratom legendárnej značky do F1 stojí malajzíska vláda a konzorcium investorov pod vedením Tonyho Fernandesa. Ten je vlastníkom koncernu Tune Group, pod ktorý patrí napríklad letecká spoločnosť Air Asia. Automobilka Lotus v súčasnosti patrí majalzíjskemu koncernu Proton a jedným zo sponzorov by mala byť aj Malajzíska rafinéria Petronas. Podľa informácii od FIA bude technickým riaditeľom tímu kontroverzný Mike Gascoyne, ktorý si po vyhadzove z Force India založil konzultačnú spoločnosť MGI, motory by mal dodávať Cosworth. Tím bude zatiaľ sídliť v priestoroch firmy RTN, ktorá má skúsenosti so stavbou športových prototypov a stála za návratom Bentley do Le Mans. Tím plánuje postaviť novú základňu pri okruhu v Sepangu.