VW odhaľuje ID.7 sedan: Nástupca Passatu je viac luxusnou limuzínou, než bežným firemným autom
Na jedno nabitie má prejsť až 700 km.
Vydané Text: Redakcia (s)
Podobnosť s konceptom ID.Aero je evidentná, očakávame preto, že aj po zrušení maskovania sa stretneme so známym dizajnom. Napokon, ten ID.Aero skutočne vyzerá pôsobivo. A nielen to, karoséria v tvare sedanu prospela aerodynamike, ktorá (pravdepodobne s ďalšími inováciami) umožňuje dojazd na jedno nabitie na úrovni až 700 km, a to už podľa metodiky WLTP. Ostatné technické údaje o pohone však zatiaľ Volkswagen neodhalil.
Interiér však odhalený bol. Nie je prehnane minimalistický, ale dôraz dizajnérov na jednoduchosť je zrejmý, ID.7 teda pokračuje v nastolenom trende elektromobilov od Volkswagenu. Očakávame špičkové dielenské vyhotovenie, teda hodnotné materiály, materiálovú pestrosť, dôraz na ergonómiu používania ovládacích prvkov. Ak by sa zachoval aspoň štandard z VW ID.4 / ID.5, boli by sme veľmi spokojní – napriek tomu očakávame ešte trocha viac.
Volkswagen svojím najnovším modelom postavenom na modulárnej platforme pre elektromobily MEB zareagoval na spätnú väzbu od zákazníkov a zlepšil používateľskú skúsenosť. V ID.7 je tak hneď niekoľko inovácií štandardom:
* nový koncept displeja
* head-up displej s rozšírenou realitou
* 38-centimetrová (15-palcová) obrazovka
* digitálne ovládané vetracie otvory
* osvetlené dotykové posúvače
Nová klimatizácia má inteligentné vetracie otvory a ponúka množstvo nových funkcií. ID.7 napríklad dokáže rozpoznať, kedy sa vodič blíži s kľúčom, a môže začať chladiť interiér v horúcich letných dňoch alebo vyhrievať interiér v chladných dňoch predtým, ako vodič nastúpi do vozidla. Novo navrhnuté „inteligentné vzduchové otvory“ riadia prúdenie vzduchu a pohybujú sa, aby sa vzduch čo najrýchlejšie rozdelil na veľké plochy.
Ak sú v aute pasažieri, vzduch môže smerovať rovno do karosérie alebo vetrať interiér nepriamo. Tieto funkcie sú vždy viditeľné na novom veľkom displeji a môžu byť aktivované a uložené individuálne pre každého užívateľa.
Špeciálne požiadavky je možné aktivovať pomocou hlasových príkazov. Ak používateľ povie „Ahoj Volkswagen, mám studené ruky!“, ID.7 zareaguje spustením funkcie vyhrievania volantu. Teplý vzduch zároveň smeruje k rukám vodiča.
ID.7 pre európsky trh sa bude vyrábať v závode Volkswagen Emden, čím sa po ID.4 stane druhým tam vyrábaným vozidlom MEB. Predávať sa však bude aj v Číne a Severnej Amerike.
Ces 2023, Elektrická Limuzína, Elektrický Sedan, Konferencia, Nový Model, Str, Veľtrh, Volkswagen, Vw, Vw Id.7
Inzercia