Citroën má nové logo, vrátil sa k verzii spred 100 rokov
Prekvapujúci krok francúzskej značky nachádza zmysel, paradoxne, vo vhodnosti starého loga pre digitálnu dobu.
Vydané Text: Erik Stríž
Teraz sa automobilka vracia k logu, ktoré má esteticky aj dizajnovo najbližšie k tomu celkom pôvodnému od zakladateľa Andreho Citroëna z roku 1919.
Nové logo je dvojrozmerné a minimalistické, má sa lepšie využívať v digitálnej komunikácii. Zmeny sa budú týkať aj predajcov, pretože spolu s logom automobilka mení aj korporátnu identitu. Viac sa bude zameriavať na logo a na dve nové typické farby – „upokojujúcu“ modrú Monte Carlo a „energickú a výraznú infračervenú“. Modrá sa objaví aj na nových modeloch, zatiaľ čo červená sa primárne použije v detailoch.
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia