Nemci už vedia, ako nabiť elektromobil za menej ako 15 minút a hmotnosť by časom mala klesnúť pod 1 tonu
V budúcnosti nebude nabíjanie elektromobilu trvať dlhšie ako tankovanie vozidla so spaľovacím motorom, tvrdí nemecká spoločnosť. Odpoveďou je ponorné chladenie.
Vydané Text: Erik Stríž


Korelácia typov chladenia akumulátorov a nabíjacieho výkonu: najnižší výkon umožňuje vzduchové chladenie, v strede je chladenie pomocou kvapaliny cirkulovanej v potrubí medzi článkami či modulmi batérie, najvyšší nabíjací výkon dosahuje batéria pri tzv. ponornom chladení. Zdroj: LANXESS

Akumulátor, Batéria, Batérie, Bev, Chladenie, Chladenie Elektromobilov, Ecomoto, Ecomoto.sk, Elektromobil, Elektromobily, Ev, Ponorné Chladenie, Str, Technika, Technológie

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk
LIFESTYLE / Nosiče bicyklov
Potrebujete odniesť aj 4 bicykle? Pre Thule EasyFold 3 žiadny problém
dlhodobý test / Škoda Superb Combi 1.5 TSI iV