Koniec súkromného vlastníctva áut sa blíži! Prvá automobilka v Európe zaviedla predplatné na spôsob Netflixu
Mesačná all-inclusive platobná stratégia alebo možnosť zdieľania vozidla s inými. Takto sa snaží zmeniť tradičný model vlastníctva nová automobilka.
Vydané Text: Peter Orosz
V Európe však Lynk & CO plánuje svoje autá skôr prenajímať, než predávať koncovým zákazníkom. **Záujemcom začal ponúkať model predplatného za 500 eur mesačne s maximálnym mesačným nájazdom 1 250 km.** Na rozdiel od operatívneho lízingu je nepochybnou výhodou možnosť zrušenia predplatného, a to prakticky kedykoľvek. Popredajný servis je zabezpečený prostredníctvom siete Volvo, ako aj špecializovaného call centra Lynk & CO v Holandsku.
Generálny riaditeľ Lynk & CO, Alain Visser, koncom minulého roka vyhlásil, že **95 percent áut v Európe smerovalo skôr k predplatiteľom ako kupujúcim.** Ceny sa v jednotlivých krajinách mierne líšia, napríklad vo Francúzsku sa dá kúpiť iba plug-in verzia za 41 500 eur, čo je v porovnaní so sesterským Volvom XC40 menej až o 6 000 eur.
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia