Auto vzniklo za tri roky v oddelení Porsche Exclusive, čo dáva tušiť špičkový produkt pre fajnšmekrov. Základom sa stala verzia Carrera S, ktorá dostala špeciálnu strechu s dvomi výstupkami pre hlavy pasažierov. V zadnej časti je auto širšie o 44 mm predovšetkým vďaka širšiemu rozchodu. Modifikovaný bol aj predok inšpirovaný modelom Carrera RS 2.7 z roku 1973. Aktuálny model disponuje plochým šesťvalcom 3.8 s výkonom zvýšeným na 408 koní. Agregát je spriahnutý so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a vyvolení majitelia sa môžu tešiť aj keramicko-kompozitové brzdy PCCB, športový podvozok PASM so zníženou svetlou výškou, mechanický samosvorný diferenciál a špeciálne 19-palcové disky kolies. Interiér ďalej podčiarkuje exkluzivitu auta predovšetkým unikátnymi materiálmi, s ktorými sa v iných modeloch Porsche nestretnete. Farebné vyhotovenie kontrastuje s vonkajším lakovaním. Pre majiteľa sú pripravené aj špeciálne doplnky ako kufrík, oblečenie či model v mierke 1:43. Len 250 vyvolených sa môže tešiť na tento prírastok do svojej garáže začiatkom roka 2010, pripraviť si musia minimálne 169 300 €.