Z mena mu pri facelifte zmizol prívlastok Grande, nahradilo ho však iné čarovné slovíčko Evo. Vizuálne zmeny posúvajú Punto do retro štýlu, viac sa ale toho udialo v interiéri. Fiat sľubuje lepšie materiály a kvalitnejšie spracovanie detailov. Rozmery sa takmer nezmenili, úpravy prednej a zadnej časti sa podpísali len na väčšej dĺžke 4,06 metra. Fiat pripravil pre Punto Evo kompletne inovovanú ponuku motorov spĺňajúcich normu Euro 5. Benzínové agregáty dostali technológiu MultiAir, ktorá kontroluje prísun vzduchu pomocou hydraulického ovládania ventilov bez ohľadu na plynový pedál. Tým sa znižuje spotreba a emisie (mínus 10 %) bez nepriaznivých vplyvov na výkon a krútiaci moment (plus 10 až 15 %). Naftové agregáty MultiJet prichádzajú s prepracovaným vstrekovaním, ktoré umožňuje ešte presnejšie dávkovanie paliva. Všetky motory navyše disponujú štart-stop systémom. V ponuke budú aj verzie na plyn.
Posádka sa môže tešiť na vylepšenú bezpečnostnú výbavu. Fiat sľubuje pre všetky verzie Punto Evo kolenný airbag pre vodiča, celkovo bude k dispozícii sedem vankúšov. V ponuke je tiež ESP s funkciou asistenta pre rozjazd do kopca či prisvecovanie hmlovkami do zákrut. Fiat sa v oblasti navigácii spojil s firmou TomTom a v Punto Evo debutuje tiež druhá generácia systému Blue & Me. Na rozdiel od konkurencie je tu systém plne integrovaný a všetky funkcie sa obsluhujú cez dotykový displej. Pre ekologicky založených vodičov je k dispozícii funkcia eco:drive Info, ktorá vyhodnocuje štýl jazdy a dáva tipy pre lepšiu spotrebu.