Značka Kia informovala o znovuotvorení svojho showroomu Kia360, ktorý má sústrediť pozornosť na inovačnú stratégiu automobilky.
Značka Kia momentálne prechádza významnou úpravu imidžu, ktorý je súčasťou veľkolepej stratégie s názvom „Plan S“ a ktorý obnáša, okrem iného, aj zmenu loga. Nové logo Kia sa už dostáva aj na nové automobily v slovenskom predaji, nájdete také v nových modeloch rodiny Ceed (Ceed hatchback, Ceed Sportwagon, ProCeed), ale aj v takom Stonicu. V krátkom čase očakávame príchod novej novej generácie modelu Sportage a elektromobilu EV6.
Showroom Kia360 sa nachádza v juhokórejskom Soule a v auguste ho automobilka otvorila po tom, čo zapracovala nové expozície súvisiace s novou stratégiou spoločnosti. Pôvodne sa showroom volal BEAT360 a prvýkrát bol otvorený v roku 2017.
Vnútorný priestor je bohatý na mimoriadne expozície, okrem samotných automobilov výrobcu Kia v showroome nájdete množstvo interaktívnych a pohlcujúcich obrazových scén, ktoré majú za úlohu nielen zaujať, ale aj informovať návštevníkov o produktoch automobilky.
Showrooom pozostáva z troch hlavných sekcií, sú nimi zóna značky a dizajnu, zóna elektromobility a používateľská zóna.
**Zóna značky a dizajnu** v podstate plní úlohu osvety potenciálnych zákazníkov, poukazuje na kľúčové piliere automobilky, oboznamuje s dizajnovou filozofiou a podobne.
**Zóna elektromobily** je, neprekvapivo, orientovaná na elektromobilu v podaní značky Kia. Momentálne je snaha automobilky o líderstvo v elektromobilite evidentná, jej model Kia EV6 je hlavným pútačom expozície, ale nemenej dôležité sú aj ostatné elektrifikované modely značky. Z pohľadu návštevníka je veľmi atraktívna najmä expozícia EV Ride – ide o hoverboard, na ktorom účastník môže dynamicky prechádza povirtuálnom okruhu z LED obrazoviek, fakticky sa tak má ponoriť do prezentácie elektromobility.
**Používateľská zóna** Kia je navrhnutá tak, aby poskytovala rôzne informácie súvisiace s jazdou, vrátane prispôsobeného poradenstva pre návštevníkov, ktorí zvažujú kúpu vozidla. Návštevník môže priamo konfigurovať svoje vysnívané vozidlo pomocou **digitálneho trojrozmerného konfigurátora** a konzultovať svoje preferencie s pracovníkmi značky.
Okrem stálej expozície pritom ponúkne priestor Kia360 aj dočasné výstavy, ktoré budú určené na vytváranie vzťahu so zákazníkmi, či už existujúcimi, tak aj tými budúcimi.
Kia sa stáva čoraz častejšie voľbou Slovákov pri kúpe nového auta.
AUTOVINY.SK » Aktuality » Kia otvorila svoj najlepší showroom, má 1900 m2 a virtuálne 3D expozície
Inzercia