Sú lepšie európske alebo japonské značky áut? Prieskum ukázal, komu zákazníci veria najviac
Ktoré automobilové značky majú najvernejších zákazníkov? Odpovede zisťovala spoločnosť J.D.Power, ktorá zverejnila výsledky analýzy štatistík.
Vydané Text: Erik Stríž
Lexus LF-Z Electrified
V zostave obľúbených značiek tohtoročného rebríčka U.S. Automotive Brand Loyalty Study dominovali japonské značky. K automobilom tej istej značky sa najčastejšie vracali zákazníci Subaru (61,8 percent). Druhé miesto obsadila Toyota (61,1 percent). Stupienok víťazov uzatvára Honda (59,3 percent), ktorá je štvrtou najčastejšie kupovanou značkou v Spojených štátoch. Na ďalších miestach sa umiestnili značky domácich výrobcov – RAM (56,8 percent) a líder amerického trhu Ford (53,9 percent).
2021 U.s. Automotive Brand Loyalty Study, Bezpecnost, Jd Power, Lexus, Prieskum, Spolahlivost, Studia, Toyota, Vernost Zakaznikov
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk