Renault Megane by ste nemali podceňovať! V tomto prekonáva konkurenciu:
Renault na svojom kompaktom hatchbacku neustále pracuje, posledná modernizácia navyše vyriešila niekoľko predchádzajúcich nedostatkov.
Vydané Text: Peter Orosz
Mnohým dnes vadia samostatne stojace displeje, v modeli Megane nájdete infotainment zabudovaný do palubnej dosky.
Prístrojový štít ukáže aj pokyny z navigácie s peknou grafikou mapových podkladov.
Sedadlám len ťažko niečo vyčítať. Bočnice sú mäkké, takže budú vyhovovať aj širším postavám.
Priestor v druhom rade musíme označiť za stiesnený, čiastočne za to môžu hrubé športové sedadlá.
Bola by však škoda dusiť Megane na rozbitých mestských cestách. Oveľa viac autu vyhovujú okresné cesty či diaľnice, kde je kompaktný hatchback mimoriadne pohodlný, tichý a predovšetkým stabilný aj pri vysokých rýchlostiach nad diaľničným limitom. Žiadne výhrady nemám ani k samotnému štvorvalcovému benzínovému agregátu 1.3 TCe s výkonom 117 kW (160 k), ktorý **má veľmi príjemnú kultúru chodu a neustálu chuť zrýchľovať.**
V batožinovom priestore nás nepotešila vysoká nakladacia hrana ani schod, ktorý vznike po sklopení operadiel druhého radu.
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Inzercia