Ako vo všetkých technologických odvetviach, aj v oblasti palív pre spaľovacie motory prebieha neustály vývoj. Špecialisti zo spoločnosti OMV v spolupráci s poprednými výrobcami áut, výskumnými centrami a univerzitami neustále pracujú na inováciách.
Safety a leading car majú svoju nezastupiteľnú úlohu na každom pretekárskom okruhu. Bezpečnostné vozidlo (safety car) napríklad zoradí po nehode štartové pole, určí mu tempo, aby bola trať čo najskôr zabezpečená na reštart. Auto musí mať výkon a držať tempo s pretekárskymi vozidlami, resp. motocyklami. Strechu mu zdobí špeciálny maják, ktorý ho zvýrazňuje aj pri zníženej viditeľnosti a ktorého zapnutá alebo vypnutá signalizácia je rozhodujúca pre ďalšie dianie na dráhe.
Úlohou zavádzacieho vozidla (leading car) je štartovať preteky vozidiel systémom letmého štartu, to znamená, že vozidlá sú v určenom poradí vedené týmto vozidlom vo formovacom kole až do momentu, keď zavádzacie vozidlo opustí pretekársku dráhu vjazdom do boxovej uličky a pretekárske vozidlá sú odštartované svetelnou signalizáciou. Obe vozidlá šoférujú profesionálni jazdci a pretekárski inštruktori, ktorí ovládajú špecifiká pretekov a hlavne nerobia chyby – v daždi ani na suchu.
Činnosť oboch vozidiel a ich zásah reguluje riaditeľ pretekov z riadiacej veže (race control).
Pri výbere vozidiel do týchto esenciálnych pozícií zohráva úlohu hneď niekoľko základných faktorov: musí ísť o zaujímavú značku, netradičný dizajn auta a cveng športovej histórie. V neposlednom rade je to dostatočný **výkon, stabilita, bezpečnosť** a **spoľahlivosť** – všetko atribúty, ktoré nové modely Supra od Toyoty dokonale spĺňajú.