Konkurent pre Hyundai i20N je tu: Volkswagen Polo GTI má 207 koní a prvýkrát jazdí poloautomaticky
VIDEO | Ak to situácia dovoľuje, nové Polo dokáže prevziať riadenie, brzdenie aj akceleráciu.
Vydané Text: Erik Stríž


Interiér nového VW POLO GTI si zachováva svoj východiskový dizajn, dopĺňa ho o typické GTI čalúnenie sedadiel a nápadné červené akcenty na palubovke.

VOLKSWAGEN POLO GTI - INTERIÉR. Podobné čalúnenie sedadiel nájdete aj v iných modeloch GTI. Priestorové pomery v Pole sú dostatočné aj na to, aby sa stalo jediným autom v rodine.

Smutné zadné svetlá sú pre nové Polo typickými, inšpiráciu nachádzajú v ostatných modernizovaných modeloch výrobcu. Všimnite si dvojitú koncovku výfuku.

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk
LIFESTYLE / Nosiče bicyklov
Potrebujete odniesť aj 4 bicykle? Pre Thule EasyFold 3 žiadny problém
dlhodobý test / Škoda Superb Combi 1.5 TSI iV