Nová Honda Civic Hatchback oficiálne! Má jazdiť lepšie ako kedykoľvek predtým

Podobne ako v prípade predchádzajúcej generácie, pri pohľade z diaľky vyzerajú sedan aj hatchback podobne. Okrem mierne vyššej a o 124 mm kratšej zadnej časti, nový Civic Hatchback sa **od klasickej karosárskej verzie líši tiež tvarom prednej masky s výraznejšími otvormi a zásadne inak tvarované sú aj zadné svetlá, ktoré po novom prepája svetelný pás.** Dolný zadný nárazník bol taktiež prepracovaný… Prečítať celé
Vydané  Text: 
Podobne ako v prípade predchádzajúcej generácie, pri pohľade z diaľky vyzerajú sedan aj hatchback podobne. Okrem mierne vyššej a o 124 mm kratšej zadnej časti, nový Civic Hatchback sa **od klasickej karosárskej verzie líši tiež tvarom prednej masky s výraznejšími otvormi a zásadne inak tvarované sú aj zadné svetlá, ktoré po novom prepája svetelný pás.** Dolný zadný nárazník bol taktiež prepracovaný a na každej strane difúzora môžeme nájsť koncovku výfuku. Z technického hľadiska sa automobil môže pochváliť 19-percentným zlepšením torznej tuhosti v porovnaní s predchádzajúcou generáciou, zatiaľ čo jeho pruženie a riadenie boli vyladené v Európe. **Honda tvrdí, že jazda s novým Civicom bude zábavnejšia ako kedykoľvek predtým.**
Európske špecifikácie však Honda ešte nezverejnila, prednosť dostali Spojené štáty a Kanada. Vodiči za veľkou mlákou sa môžu tešiť na atmosférický dvojliter a známy 1,5-litrový preplňovaný štvorvalec. Oba agregáty bude možné kombinovať s aktualizovanou prevodovkou s plynulo meniteľným prevodom, ktorá je jedinečne vyladená pre každý motor, a obsahuje prepracované programovanie Step-Shift, ktoré simuluje fyzické radenie rýchlostí pri prudkom zrýchlení. Vybrané modely dostanú aj nový režim Sport. Na rozdiel od štvordverového súrodenca **ponúka Civic Hatchback tiež voliteľnú šesťstupňovú manuálnu prevodovku.** Sme radi, že Honda zostala verná šoférom, ktorí obľubujú manuálne radenie prevodových stupňov. **Honda Civic Hatchback sa môže pochváliť takmer rovnakými vnútornými prvkami a technológiami ako sedan,** počnúc novou sedem- alebo deväťpalcovou stredovou dotykovou obrazovkou s funkciami Apple CarPlay a Android Auto (k dispozícii je bezdrôtová integrácia). K dispozícii bude tiež nový vyhrievaný volant. Vrcholné verzie dostanú až 10,2-palcový digitálny prístrojový panel, prémiový audiosystém Bose s 12 reproduktormi a bezdrôtovú nabíjačku smartfónov kompatibilnú s Qi. ### VIDEO




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!




Inzercia

Inzercia