DACIA sa definitívne mení: nové logo, znak, korporátna identita aj stratégia
Značka Dacia začala svoju veľkú transformáciu tým, že zverejnila svoje úplne nové logo.
Vydané Text: Erik Stríž
Páči sa vám spôsob, akým značka DACIA momentálne komunikuje s verejnosťou? Používa pekné fotografie a štandardný dizajnový koncept nielen vo svojich reklamách, ale aj katalógoch, brožúrach, na banneroch v predajniach a vôbec všade inde. Toto sa po novom zmení. Dacia v rámci svojej transformácie podstatne upravuje vizuál, a to od základu. Nový grafický formát sa do praxe zavedie postupne, počnúc týmto mesiacom. Definitívnu vizuálnu podobu, a teda novú vizuálnu a korporátnu identitu značky, by sme mali spoznať počas roku 2022. Podľa slov automobilky ide dokonca o novú kapitolu v jej histórii. Nový logotyp automobilky je štylizovaným nápisom DACIA s ostro navrhnutými písmenami, ktoré budia dojem šípiek. Tento logotyp sa po rozdelení stáva novým znakom značky Dacia, ktorý sa bude objavovať na volantoch a predných kapotách áut. Je tvorený písmenami DC tak, že mierne prekrývajúce sa vyzerajú ako štylizované písmeno X.
Vľavo aktuálne používaný znak a logo značky DACIA, vpravo nový logotyp a nový znak. Na autách sa objaví od roku 2022
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk